I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Tuesday, March 5, 2013

20 months, 8 days


Yes. She is now a 20months and 8days young baby. Gigih tak aku kira. Haha. WF selalu cakap,"Birthday Damia sekali je la setiap tahun. Kenapa nak kena kira tiap-tiap bulan. You buat I confused".

Heh. Kaum Bapak apa tau. Kaum Emak je yang buat kerja macam ni. Tapi bila orang tanya anak umur berapa hah mulalah terhegeh-hegeh "Baby, Damia berapa bulan dah ye?" Hah see. Kalau si Emak nya tak ambil kira, si Bapaknya rajin ke nak mengira? -___-

Kesimpulannya, men always be men. So please jangan pertikaikan women always be women. Lumrah hidup atenyee. Hewhewhew.

Berbalik kepada cerita Damia Zahraa. Beliau gemar bermain dengan pintu refrigerator. Beliau juga gemar bermain masak-masak menggunakan THE REAL Tefal hokehh. Mommy mula pegang benda alah Tefal ni pon bila dah jejak kaki kat UK, tahu? Well, babies nowadays. What to argue? Never mind then.

Lagi apa ya.

Hah Damia dah pandai bawak kereta, pandai panjat gunung, pandai shopping, pandai make up, pandai kemas rumah, pandai buat thesis, pandai macam-macamlah. Maka, pandai-pandai koranglah nak percaya akan statement terbabit. Hoh!

Alaa.. Standard progress seorang baby la. Bezanya cepat atau lambat je. Whatever it is, as a Mommy, she's always being a perfect gift in my life. Kasih sayang aku pada Damia adalah lain macam. Lain macam here means, susah senang hidup aku, jatuh bangun hidup aku, adalah bersama dengan Damia. Lalu, kekuatan mental aku juga adalah seorang bayi bernama Wan Damia Zahraa.

Anak seterusnya aku taknak komen lagi sebab masih belum keluar. Hehe. So kita describe yang depan mata dulu ye ladies and gentlemen.

Till then peeps. Xoxo


Loves,
aj-the-mommy

No comments: