I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Thursday, March 28, 2013

Nak Promote Sikit AJ Shopping Paradise


Baiklah. Sementara aku tengah free (lah sangat) sebab baru lepas mengadap SV semalam, aku nak promote sikit aku punya business iaitu AJ Shopping Paradise.

Aku jual macam-macam. Antaranya:

1. Medela Freestyle - RM1470 including postage. Kalau cakap price ni mahal lagi taktau la. Bagi aku murah dah ni. Hehe
2. Maxi Cosi Carseat - Cabriofix, Pebble, Tobi, Priori, Axiss.
3. Ergobaby
4. Avent - ada banyak barang
5. Tommee Tippee Closer to Nature Essentials Sterilisation Set RM500 including postage
6. Tefal - Aku boleh cakap harga Tefal yang aku jual ni dah agak murah dah. Haha takleh blah promote
7. Corelle
8. Portmeirion
9. Corningware
10. Ted Baker London
11. Stroller - Quinny, Maclaren, I-Candy, Bugaboo etc. Harga boleh nego insyaAllah
12. Handbag - Furla, Cambridge Satchel,
13. Baby snug Mamas Papas - yang ni aku rasa tak masuk Malaysia lagi. Dia ala-ala Bumbo seat camtu.
14. Kasut Clarks
15. Cath Kidston


....dan baaaaanyaaak lagi. Cewah. Kalau you all ada nak beli barang lain pon, you can message me personally. Tak semestinya kalau takde dalam page AJSP, aku tak boleh carikan untuk you all. I'm flexible insyaAllah.

So far, yang order tak putus adalah Medela Freestyle dan Tefal. Alhamdulillah..

Oh ya! Siapa yang ada modal lebih dan berminat untuk jual barang-barang baby or any items, I can be your supplier and I'll quote you the wholesale price. Just drop me an email me at ajshoppingparadise@gmail.com

Your support to AJ Shopping Paradise is much much much appreciated. Thank you so much in advance everyone!


Till then. XoXo.


A Part-time Businesswoman,
aj-the-mommy

No comments: