I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Thursday, May 3, 2012

The Zoooooooobieeees

Selalu nampak mak-mak beli untuk baby memasing. First time tengok, memang dah jatuh cinta. Nak beli, tapi tak terbeli-beli.

Sampailah Si Raihana bukak order untuk Zoobies, terus aku rasa nak order. Aku ni kira one of her regular customers la. Oh nama kedai dia Mama Panda Store. Apasal tah aku suka beli dengan minah tu. Kekadang daripada tanak beli pon jadi terbeli. Haaa Ayop ayop. Taktau.

Eceh sebenarnya sebab aku mudah deal dengan minah ni. Kalau aku suruh simpan barang tu, dia simpan sampailah hari gaji aku. Takdela first come first serve basis. Tapi dengan syarat aku kena beli laaaa. Kalau back out, putus kawan sekarang!!! HAHAHA DANG!!


Okay back to the topic.

First time tengok Baby Jafaru The Giraffe, terus aku bagitau Raihana, aku nak satu dan tolong simpan! Hoho. What more appealing was, she told me that kalau aku up kan 1 entry pasal Zoobies ni, dia kata dia bagi free postage weehh!

Maka, siapa tanak perkara berkaitan free kan?! Maka juga, free postage pon layan saja. Hahaha. Setakat up kan 1 entry, berpuluh-puluh entry aku boleh up kan pasal Zoobies ni. Muahahaha *like banyak lah kan masa kau AJ dush!*


Damia Zahraa with her new Zoobies! Baby Jafaru the Giraffe. Cute gila okay! I feel like buying one for my ownself! Oh-sem sah-ngat oh-kay!

If you happened to see the kain batik in the picture above, Damia was having her chicken pox last week. So my parents were here to look after her for the whole week. Thanks Mama & Abah =)

Now she's getting better. Scar pon takde sangat sebab chicken pox dia kategori yang bukan cecair sangat. I mean, more to rashes la. Kalau ada yang pop-pop tu pon dalam se dua ketul camtu. Alhamdulillah....



Apa yang menarik tentang Zoobies ni, it comes together with the blanket. Just bukak je zip dia and terburai lah selimut polkadot terbabit. Cute wehh. I is jealous! +____+

Zoobies ni sangat sesuai to use while travelling.  Owh lagi satu. Nampak tak kat leher Baby Jafaru tu ada icon Z. Haa itu teether for baby. Kot tetiba Damia gatal gusi and whatnot, boleh lah anak Mommy gigit sekuat hati kat teether tu. Hehe

So, kalau nak order, contact Raihana now. Or kalau rasa email and sms adalah lambat, just add her bbm at 26E47A89. Takpe. No worries. Dia tak marahnya if korang nak add. Trust me! Hehe


Sekian sahaja tentang Zoobies. Kalau aku ada beli Zoobies baru, aku roger. Okeh roger blah dulu.



Zoobies Lover,
aj-the-mommy

8 comments:

Dina Zakaria said...

comey zoobies tu...tapi aku rasa kalau rafique dapat dia tak hargai laa..sebab anak aku tuh tak minat selimut.asal selimut je, dia mengamuk..even tido berair-cond sekalipun.

maka, wajar tak aku beli utk diri sendiri. buat selimut sampai lutut jer lah kot ye..haha

AJ the Mommy said...

Eleh guna nama Rafique. Kesian Rafique terbatuk-batuk tauuuu..

Cakap je lah kau nak jugak satu kaaannnnn. Senang cerita. Ahahhahaha #EhSamalah! LOL

HANI IZWAN said...

alamak..macam nak jugak je. mesti Isa suka ni (eh..tetiba Isa dah pandai pilih barang..ahaha)

Fieda_shairazi said...

anak aku xreti berselimut..mama dia siang hari pon nak selimot.. ahaha... klu selimot.. tak leh nak kuar kaki.. dia nangis.. tp zoobies comel!
aku skang menahan diri dari shoping on9... ahaha... nafsu sungguh!

AJ the Mommy said...

BIRD

Kalau Isa suka, maknya konfem laaaaaagi suka. Hahahaha


PUAN DOT

tahan weh tahan. tapi kalau tak tahan, beli jeeee. Comel tuuuu *mulut muncunggg abes* hahahah

Mama Panda said...

hehehe... thanks weh for the entry!! Zoobies ni mmg cute giler... sbnrnye mak budak yang lelebih... anak xtau ape pn... kikiki

Mama Panda said...

Thanks for the entry!!

Zoobies ni mmg comel giler kan... suke sgt2... (mak budak yg lebih2)

AJ the Mommy said...

mak budak yang gugu gaga. hahah