I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Tuesday, December 25, 2012

She's a big girl now

Damia is a big princess now. Alhamdulillah.

See. Blog akan terupdate bila usia Damia juga di update. Hehe. She is now 18 months young baby. Muahs

She can talk.. In her own language as usual. Haha. Yang lain bila sebut NOOOO, memang dia stretch out betul perkataan No tu. Pergh. Bila say Thank You, Damia sebut TETUUH. Layankan saja. Oh lagi satu, bila nampak kucing, Damia akan sebut CAAAATTTTT dengan penuh excited. Dog, lion, elephant semua pon CAAATTT!! T____T Baiklah. We'll bring you to the zoo as soon as possible okay my dear.

Christmas kat sini meriah. Kawasan kejiranan lengang. Balik kampung kot. Atau euro trip. Hehe. Kengkawan lain semua pergi Amsterdam lah, Belgium lah, Barcelona lah, Paris lah. Aku?! Yaaaa aku di sini sahaja. Masih di UK. Itupon mujur berpeluang datang UK. Haha.

Maka WF bagitau kita UK trip instead. Lagipon claim from Mara baru dapat last week. So kalau nak holiday memana pon harga sure dah mahal kan sebab last minute booking. Maka UK Trip sajalah. Tu pon mujur claim masuk. Kalau tak boxing day atas katil terus! Bluergh

Aku tengah tahan mata ni. Salah satu cara, update blog. Malam kat sini awal. Pukul 4 dah Maghrib. Ada sekali aku BERIYA masak for dinner kelam-kabut, tengok jam baru pukul 630. Ingat dah pukul 10 malam. Hadoi. Ni pon aku ingat dah pukul 12 malam tapi baru pukul 8 lebih. Bila malam panjang ni, rasa hidupku terlalu singkat. Eceh ayat memang mohon penampar sentiasa.



Oh ya. Aku dah ada online shopping. Bolehlah jengah ke www.facebook.com/AJShoppingParadise.Kalau rasa nak Like, silakan. Kalau taknak, tiada paksaan dalam mengeLike. Hehe

Okaylah. Nak kemas barang. Jap lagi nak masak untuk bekalan dunia akhirat pulak. Eceh ayat haihhh. Taklah. Kata nak UK trip. Salah satu cara nak berjimat, masak siap-siap lah kan. Kita picnic dalam kereta yo! Nak cari kedai halal memang satu hal lah kan.

PhD? Oh tengah cuti sebulan ni. Nanti dah jumpa SV baru update. Hoho

Till then peeps. XoXo


Loves,
aj-the-mommy

1 comment:

Dayana said...

cis! blog title misleading! aku ingat ada gambar cik damia! i. want. damia. photos. nauuuuuuuuuu!