I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Wednesday, May 1, 2013

22m5d


Damia dah besar. Damia dah nak jadi Kakak. Malah, Damia dah tahu sebut 'Kakak'. Bagus. Mommy suka. Lepas ni belajar sebut perkataan lain pulak ya.

Damia masih hisap susu badan. Ok jangan terkejut. Tidaklah kerap. Damia akan hisap bila nak beradu je. Waktu lain, memang aku buat tak tahu. Buat tak tahu means, bila Damia mula selak-selak baju aku (sukahati), aku pon dengan sukahati akan divert kepada topik lain like "Biiirrdddddd!!!" Lalu Damia toleh dan aku terus buat Damia leka. Heheh

By the time adik dia lahir, Damia masih belum 2 tahun. So I guess Damia masih layak menerima susu badan. Mungkin aku perlu belajar macam mana nak tandem nursing.

Nantilah aku pikirkan. Sekarang aku perlu pikir macam mana nak beranak lagi sekali ni. Nervous hoi. Jangan aku lupa macam mana nak teran, sudah... Kalau tak, parah....

To Damia, selamat membesar dan menjadi anak yang terbaik untuk Mommy and Daddy. Yup. For our family is more than enough. Wish you best of luck in your life.


Love you from head to toe (macam shower gel),
aj-the-mommy

No comments: