I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Thursday, September 15, 2011

Daddy's Girl She Is



Went to Mid Valley last Tuesday. It's been awhile we've never been there! Parking pon dah tak parking kat tempat favourite. Selalu parking kat tempat GSC tu. Tapi since now dah JARANG tengok movie atau lebih tepat sekali macam TAKKAN tengok dah pasni, maka parking dekat level 3A bukan satu kepentingan lagi. Hohoho

Paling obvious sekali adalah Surau kat Jusco. Perghh totally different dowh! Masa nak solat tu, WF and I were like stucked looking at the renovated musolla and washroom. Punya lah dah berkurun tidak menjejakkan kaki di bumi Mid yang satu dahulunya digelar 'Kedai Runcit' kitorg je. HAHAHA. Owh rindu zaman itu. But hey. Chill la. Our new 'Kedai Runcit' adalah Jusco Equine Park. Tak segrand Mid but boooleeeeeeee laaaa. Hahaa Dang!

WF was on mc on that day. Sakit gigi kesian sobs. Then he decided to bring me to Mid Valley after my working hours. He picked the baby up from the babysitter's house followed by fetching me up from my office then off we went to Mid Valley. Tujuan asal, untuk berbuka puasa.

Then he gave an idea to breakfast at Madam Kwan. Psstt. Hari tu dalam air soya yang aku minum kat Madam Kwan ada ulat! Tapi aku tak sempat minum. Aku suruh waiter tu pergi tukar cepat-cepat. Apa cerrrr ni Madam?!! Dush!

Ok jap. Tajuk tak berapa nak mengena dengan jalan cerita bukan? Baiklah. Let pictures do the talking.












Kesimpulannya, memandangkan Daddy yang kena pakai Moby Wrap tu, maka Mommy makan secara solo kerna Daddy had to entertain the little baby bergurau senda. Hohoho.

Tapi WF memang gemar bermoby wrap sejak pertama kali memakainya. Selesa katanya. Stroller pakai bulan depan. Yeeppaaa! On a lighter note, dah makin besar anak aku. Tak puas rasanya jaga Damia time newborn T___T

Tapi mengimbas kata-kata @LinGhazale, ON SAJA SUIS ITU. Bahahahahaha. Hanya aku dan @chikadior saja yang mengerti. Kot.


Till then peeps!
aj-the-mommy

4 comments:

cik asam jeruk said...

jusco equine park tu pon mmg kedai runcit saya..malas nau nak singgah kk mart ke 99 speed mart ke..sanggup lg bayar parking, berebut cari parking, semata2 nak beli yogurt je pon.pffft :P

AJ the Mommy said...

99 speed barang dia sangat murah! best gak beli situ rather than giant. hehe

Syura said...

aj? shopping kat equine??!

dang. dekat gile ngan upm. lenkali roger le, bole hang out :)

and serius, aku rase baby damia cepat gile dah besar. aku tak jumpe2 die lagi kan? wuwu

AJ the Mommy said...

Aah slalu gak lepak situ beb. Ok next time aku roger. Taktau lak ko slalu g situ. Haaa tau takpe ko tak jumpe damia lg. Tunggu wedding damia je la. Hehe