I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Saturday, December 24, 2011

Sepucuk Surat

Pagi tadi menerima sepucuk surat dari United Kingdom. Walaupun surat itu dituju kepada aku, namun Suami yang membuka sampul surat terbabit secara berebut. Macam surat untuk dia pulak. Atas alasan, Suami yang jumpa dulu dalam post box. Cait.

Oh rupanya surat terbabit adalah The Conditional Offer Letter from one of the universities in UK. Sampai sudah setelah memakan masa selama 2 minggu menanti. Alhamdulillah.

Maka, aku mendoakan agar Tuhan permudahkan segalanya untuk kami sekeluarga. I mean permudahkan in terms of funding, visas, etc. InsyaAllah

Mungkin kalian juga boleh membantu dengan membeli perabotsss di rumah kami. Kehkehkeh #sempatlagipromote

Esok Damia genap 6 bulan. Hadiah untuk Damia adalah Ergo Baby yo! Wuhooo. Eh Mommy yang excited. Apekah? Hohoho :p


a happy mother,
aj-the-mommy


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Lia3003 said...

hai AJ, baru tengok komen AJ kat blog saya.. if nak share boleh sangat2.. amiklah, lagipun saya pun amik kat laman web lain and buat dalam bentuk power point utk tazkirah dulu,

http://lia3003.blogspot.com/2011/11/tazkirah-jumaat.html

tq drop by kat blog saya

AJ the Mommy said...

hehe thanx to u too Lia =)