I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Thursday, April 14, 2011

Oh Wisdom Tooth



Mengalami pertumbuhan wisdom tooth pada usia 25 tahun adalah sesuatu yang sangat unpredictable. Nak lagi best, pertumbuhan terbabit berlaku tatkala sabtu ni nak final exam dan workload di ofis yang memang tengah season yang sebok. Time tengah tak sebok, tanak pulak kau muncul kan gigi?! Dush!

Dulu aku tak percaya kalau tumbuh gigi bongsu akan menyebabkan demam yang teramat. Sakit yang uurrghh. Dan apa yang aku boleh simpulkan, pertumbuhan gigi bongsu adalah lebih dahsyat daripada morning sickness (walaupon aku taktau rupa morning sickness yang sebenar).

Bermula dengan batuk dan flu. Flu dah ok, tapi batuk masih ada saki baki. Lantas wisdom tooth memunculkan diri. WF pulak outstation 3 hari. Dan yaaa aku tak study lagi untuk exam sabtu ni. EH macam pantun pulak. Hohoho!

Ada sebab Tuhan bagi aku ujian macam ni serentak. Takpe aku pasrah. Namun aku bersyukur, the kicks are getting stronger day by day. Teruskan menendang ye baby. Mommy sukeeee. Kalau baby tak tendang, mommy risau. Sebab tu mommy suka kacau baby tidur dan mommy tak kesah baby kacau mommy tidur. Ngeee :D

Pray for me yah! Thanking you peeps in advance. Muahx


Mucho Loves,
aj-the-mommy