I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Tuesday, August 23, 2011

New Twitter Account

Blog lama: cannygurl, Maka terhasil lah, Twitter: cannygurl

Blog baru: aj-the-mommy, Maka terhasil lah, Twitter: aj_themommy

Mommies semua ada Twitter? If ada, marilah bertwit! Bole share anything tentang baby. I guess twitter is more faster than blog. No?

Eh! Mak-mak je ke yang bole follow kau AJ? Hehe Taklah. Yang bukan Mommies pon boleh. Cuma takot korang bosan lak kalau aku asyik update pasal baby, baby and baby. Hohoho

Twitter kali ni aku tak private. Twitter lama ada banyak friend request sampai taktau nak approve ke tak. So this time around, tak perlu any approval from me sebab it will approve automatically.

Maka, let's berkicipan. See you on Twitter yo!

I Am A Tweeter,
aj-the-mommy

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: