I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Sunday, January 15, 2012

Bluerrghh

Now ni aku sedang beratur nak bayar kat Giant. Panjang gell okay line. Kiri kanan Chinese. Rupanya, sempena perayaan Gong Xi Fa Cai ni. No wonder lah trolley aku memang berlanggar dengan trolley kaum Cina je. Haha!

Hari ni seharian duduk rumah je. What a lazy Sunday yo! Disebabkan bosan duduk kat rumah, then aku ajaklah WF keluar jenjalan. Giant pon Giant lah asalkan hirup udara shopping mall. Kehkehkeh

Hokayy almost 15 mins aku beratur ni. Still got 2 persons in front of me yang mana trolley mereka adalah dipenuhi dengan kotak limau mandarin dan beras! Hohoho.

Rasa macam baru je tahun lepas aku beli limau and dapat angpau. Tup tup aik, dah Raya Cina semula. How time flies so fast man! Pheww

Tadi main kejar-kejar dengan tikus. Pengakhiran cerita, tikus terbabit mati dengan sendirinya. Okay aku yang jumpa tikus tu mati. Okay geli nak cerita dengan details. Okay yucckksss. Tanak ingat dah.

Esok Isnin. Cepatlah Jumaat. EH EH Dang!!

Bye. Dah tiba turn nak bayar!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: