I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Saturday, May 14, 2011

7 Months ++


Be good. Be safe. Be healthy. Your kicks are getting stronger inside my tummy and I'm amazed with that. Mommy loves you. Daddy also loves you. See you in July baby. Honestly, we can't really wait to hold you in our arms.



madly in love with you,
mommy & daddy

4 comments:

~Yun~ said...

comelnyee die...ari 2 yun buat 3D xnmpkla,die sowok,shy2 cat..hehe!

^effa^ said...

comelnye.. effa pun teringin nak wat.. bilenye tak tau la. hahah. ;)

mommie yuyu said...

waaaa tu dia...aj dh buat 4d.yuyu ni 3d je la, sbb baby selalu je xnk tunjuk muka..saje nk bg superise kat mama dia la tu..comel je boleh tgk gmbr 4d kan..baby sihat x?

AJ The Mommy said...

YUN

ni pon susah nak tengok yun. dah tepuk2 perut baruuuuuu lah nak alih tangan dia. baby kita semua adalah pemalu. mak2 je tak. hihi


EFFA

nanti buatla bila2 dah tau nak buat bila. haha


YUYU

alhamdulillah sehat. yuyu dah nak due kan? selamat meneran! :)