I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Friday, May 20, 2011

The Bags Are Ready. YEAY!

Last 3 months, iaitu dalam bulan February, I had ordered two types of handmade bags. One is backpack and the other one is tote bag. Huh? Lamanya AJ! Yaa agak lama. Tapi mungkin sebab hasil kerja tangan beliau kelihatan agak memukau (salah seorangnya aku lah yang terpukau), maka banyak tempahan yang diperoleh.

But I didn't expect la sampai 3 months kena tunggu weh. However, since aku bukan in a rush pon to have those bags in hand, maka aku hanya tunggu secara bersabar walaupon pada asalnya kurang sabar sebab tak sabar nak tengok kan. Yelah. 1st time kot order handmade item. Maka tak sabar dan gelojoh di situ. Hahaha! #jakun

And today I got an email from her telling that the bags are ready! Hoyeaahhh. And I'm very satisfied with the bags even hanya tengok secara maya sahaja. Esok baru dia pos =)



Front View


Back View


Inside View

Comel tak? Heee. Aku saje je order. Ingat nak bagi anak buah aku, si Alea pakai bawak pergi taska. But kalau Alea tanak, aku bole jadikan diaper bag je nanti. Hehehe ;p



Okay 1 lagi aku order tote bag. Yang ni pon aku taktau nak pakai untuk apa. Mungkin akan dijadikan wetbag untuk CD je kot. Or mungkin juga bole dijadikan baby bag untuk dibawa ke nursery kelak. Tengok camne nanti ;)

So to those yang berkenan to place your order, kindly logon to http://syasyacreative.blogspot.com. Her name is Azie. Selamat merambangkan mata! =)



loves,
aj-the-mommy

2 comments: