I Am AJ The Mommy

I Am AJ The Mommy

Sunday, March 27, 2011

Lavie oh Lavie!

Had safely touched down in LCCT yesterday morning. Custom was being very good and none of the items pon kena tahan. Rezeki baby. Alhamdulillah =)

And none of the items are mine also except the hot pants. Yup. I only bought a boxer for me myself. The rest are belonged to baby's. Even my husband also bought T-shirt and working attire for himself. Me? NONE! Menangis skang! Sobs!

But aku pueh hati la sebab Avent Starter Set for Newborn hanya bernilai RM120 only or maybe less! Kalau kat sini, the cheapest I've ever found pon around RM190++ kot. Maka aku tros rembat itu Avent. Hehe

Baju for newborn, aku tak beli banyak atas sebab dinasihatkan jangan beli. Sbb ramai yang kata baby yang baru lahir better pakai baju yang lama-lama supaya baby tu tak banyak ragam dpt pakai baju baru. Malas nak percaya sangat benda camtu tapi malas jugak nak argue dengan orang yang nasihatkan camtu. Maka aku beli 2-3 helai je sebab tak tahan wooo tengok. Comel giloo. Haha!

Baju baby yang lain aku banyak beli yang 4months and above la. But still tak banyak sangat. Sebab aku spent banyak dekat mainan baby. HAHAHA!

Contohnya, aku beli Playgym, Baby Bouncer, baby Blossom, and secure sleeper yg sekali kelambu. Yg baby bedding tu memang aku pegi beli kt kilang tros! Ngehngeh.

Each item tu berharga of course below RM100. Kalau beli mahal-mahal, baek beli kt KL. Berlambak. Ye dok? Kat sana aku shopping kt Lavie sbb Lavie agak heaven barang-barang baby dia. Anakecil kureng sket. The rest aku cari kat FO yang biasa pergi je like Stamp, Branded Outlet, Heritage etc.

Pastu shopping lebey 1 juta kat Lavie dapat beg pink hello kitty tu. I loiiikeeee. Memang aku yang pakai la kan! Muahahaha

Okayla. Update later. Chow


Loves,
aj-the-mommy

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

4 comments:

yuyu jannah said...

best la mommy aj shopping.murah jgk tu aventr starter mmg rm190 saya tgk kat online

AJ the Mommy said...

hehe best time shopping. balik kl pokai tros. haha!

Dina Zakaria said...

kasut untuk rafique x beli lah tuuuu..=( menci tauu..

AJ the Mommy said...

alahaii..kau bgtau lambat sangat. sorry la yang. next time kite pegi sama2 k ;)